|
|
|||
|
|||
|
hello,
I would put this mail because the vagaries of life I want to separate myself from all my equipment chasecam, namely complete sets (recorder, camera mountings, control, connectors,...): 3 simple view PDR; 1 PDR Double view. All PDR are with all accessories and supports. The prices are very attractive. Uniquemet sale in France. Thank you contact me on my mail tousabloc@free.fr -------------------------------------------------------------------- bonjour à tous, je me permets de mettre ce mail, car les aléas de la vie veulent que je dois me séparer de tout mon matériel chasecam, à savoir des ensembles complets (enregistreur, caméra, fixations, commande, connectiques,...) : 3 PDR simple vue ; 1 PDR Double vue. Materiel complet avec tous les accessoires, fixations et supports. Les prix sont très attractifs. Vente uniquemet en France. Merci de me contacter sur mon mail tousabloc@free.fr --------------------------------------------------------------------
All my video with ChaseCam Products are on www.tousabloc.fr www.youtube.fr/tousablocpm Last edited by patrickm; 03-09-2012 at 12:39 PM. |
|
|
|||
|
|||
|
Little Up !!!
|
|||
|
|||
|